Heaven Can Wait en Wijs kiezen samen voor een ecosysteem als alternatief voor het klassieke agentschapsmodel.

Het agency van de toekomst is geen agency!

Heaven Can Wait (www.heavencanwait.be), het ecosysteem voor creatieve bedrijven, kondigt vandaag een strategische samenwerking aan met de bedrijven van de digitale marketinggroep Wijs (www.wijs.be). De ondernemers uit beide groepen gaan voortaan samenwerken aan creatieve en digitale marketing- en communicatieoplossingen binnen één ecosysteem onder het merk “Heaven Can Wait”.

De wereld van marketing, communicatie en digitale media ondergaat een diepgaande verandering. De bestaande structuren en businessmodellen bieden niet langer het beste antwoord op de noden van bedrijven die willen communiceren met de moderne klant. De snelheid waarmee boodschappen en kanalen veranderen vraagt een flexibele manier van denken en werken, iets waar vooral kleinere organisaties in uitblinken. Grote organisaties hebben moeite om nieuwe trends en evoluties bij te benen en lopen in de praktijk achter op hun eigen klanten. Daarom kiezen Heaven Can Wait en Wijs resoluut voor een bottom­up aanpak in een ecosysteem-model.

Het ecosysteem is opgebouwd uit onafhankelijke bedrijven die actief zijn in de creatieve sector van marketing, communicatie en digitale media, die elk een passie hebben voor hun core business. Elk bedrijf krijgt de ruimte om zijn eigenheid, focus en specifiek aanbod te ontwikkelen. Hun kleinschaligheid en ondernemingszin zorgen ervoor dat ze snel en flexibel kunnen reageren. Schaal en complementariteit ontstaan door het ecosysteem.

Klanten van de individuele bedrijven krijgen op deze manier expertise, maar ook zekerheid en stabiliteit. Ze werken met kleine dynamische bedrijven – elk met hun eigen cultuur en identiteit ­ waar ondernemers/mede­eigenaars aan het hoofd staan. Klanten kunnen vrijblijvend een beroep doen op aanvullende diensten van andere bedrijven binnen het ecosysteem.

Heaven Can Wait biedt marketeers op deze manier in de eerste plaats de kortste weg naar creatief talent. Met het ecosysteem geven ze een passend antwoord op de vraag van marketeers naar ondersteuning in een steeds complexer wordend creatief landschap. Het Heaven Can Wait team kent de sterkten en de cultuur van elk bedrijf in het ecosysteem en is perfect geplaatst om klanten te matchen met de juiste ondernemers.

Het Heaven Can Wait ecosysteem genereerde in 2012 een geconsolideerde omzet van ongeveer 9,5 miljoen euro en bestaat uit volgende bedrijven:

Persberichten in je mailbox

Over +KOO